You like masageeeeeee ?!

17 februari 2016 - Kuta Selatan, Indonesië

Vandaag wederom HEET! Bij het ontbijt in de schaduw om half negen staan de druppels al op je bovenlip... Ik ben benieuwd wat de temparatuur hier dan is... Moet zeker wel boven de 35 graden zijn.. Dus op het bedje onder de parasol...anders is het niet te doen! En vandaag...na zeshonderd keer...You like masageeeeee?! te horen ging frans ervoor! haha... Ik heb toch even over geslagen...Iets in me weigert het om gemasseerd te worden door twee tandloze oude lijken.. Onze laatste daggie hier voordat we naar ons prive villa gaan naar Gili... En daar hebben we allemaal zin in! Gisteravond is er weer een hele bus chinezen aangekomen en we zijn er klaar mee.. Je hoort de halve dag geroggel... Zal voor hun wel normaal zijn maar heeeeeel ranzig! Als je niet oplet liggen ze naast je...Apart volk zeg maar! Frans probeert zo hard mogelijk mee te roggelen haha.. en het werkt wel op je lachspieren ! Dus morgen ...wegwezen naar Gili! De mensen in het hotel...balinese...zijn wel super vriendelijk! Als we ontbijten dan hoor je alleen maar, goodmorning anne...enjoy..Hello frans... How are you Bo ...Heel grappig dat ze je precies je naam weten en onthouden! Morgen om zeven uur worden we opgepikt en gaan we naar de haven..Uur of twee volgens mij met de boot en daarna met paard en wagen naar ons hotel want auto's rijden daar niet.. Wordt hilarisch natuurlijk! Denk dat ik er maar naast ga lopen ( het is ongeveer 1 kilometer) want denk dat paardje anders door zijn hoefjes gaat met onze koffers alleen al! Ik kan niet wachten!

1. Krista:
    17 februari 2016
    nooit geweten dat die kleine chinezen zo roggelen! bah. fijne reisdag morgen en veel plezier ! xxx