H O T !!!!!

16 februari 2016 - Kuta Selatan, Indonesië

Vandaag eerste dagje met rem em mo...en het was..HOT! Vanmorgen om zeven uur merkte ik het al.. Vandaag was een mooie dag maar ook de warmste tot nu toe! Lekker inkomertje voor mo en rem haha.. Voor ons, die al wat meer aan klimaat gewend zijn was het al fucking heet! Drie stappen en je bent drijfnat...zwembad water en de zee zijn alsof je in bad stapt..dus echt afkoelen is het niet.. Bo was grotendeels bij de kidsclub (met airco)dus dat scheelt.. Einde van de dag zijn we met de taxi naar Jimbaran gegaan..om de beroemde zonsondergang te bekijken.. Maarrrrr we waren niet de enige..samen met nog 3 miljoen anderen.. Dus half uurtje gekeken..drankje genomen en hop hop...terug naar nusa dua. Naar shoppingcenter met eettentjes...Lekker gegeten en Bo wilde wederom voetjes in de vissenbak.. Vandaag ging ik de concurrentie aan...en ik trok met mijn voeten bijna halve bad leeg hahaha...Raar gevoel maar daarna zijn je voeten helemaal glad.. Bo vond want minder omdat alle vissen aan mama dr eeltlagen zaten...haha.. daarna nog ff supermarktje gepakt en nu zit ik ff uit te puffen ( denk nog een graad of 30) op balkon en bo lekker slapen... Al met al gezellige dag en weer heerlijk gelachen met zijn allen!

1. Elles:
    16 februari 2016
    Hahahaha die visjes vraten mijn halve been bijna op! Veel plezier met z'n allen! X