turtle

19 februari 2016 - Pemenang, Indonesië

Vandaag wederom een prachtige dag...strak blauw...Na ontbijt en een uurtje strand zijn we met zijn allen op de fiets gestapt..rondje eiland! Bo weer voorop..en zwaait naar iedereen..en roept Hello of watch out.. Ze kan al zoveel woorden engels, heel grappig! Fietsen was een leuk avontuur en paar keer gestopt om te snorkelen.. En toen ik ff in de zee stond riep frans is eens..ACHTER JE ACHTER JE...Kleine hartaanval kreeg ik maar het was een enorme schildpad.. Zoooo cool dat je er meter vanaf snorkelt en zo'n mooi beest ziet eten! Ook van allerlei andere vissies.. Papagaai vissen, maanvissen etc. Water is zo helder. In een uurtje ben je eiland rond.. en was natuurlijk te grappig met zijn vijven over paadjes en door het " onbewoonbare" stuk van gili.. Drijf en drijfnat van de warmte.. Tussendoor nog ff gestopt bij een leuk klein barretje.. Wij aan de borrel en Bo lekker plonsen in het zwembadje wat erbij zat.. Leuke dag weer!

1. Marja:
    19 februari 2016
    Zoooooo leuk alle verhalen en foto's An! ! Scheelt een hoop :-) Genieten en dikke kus aan iedereen xxx