monkey forest ubud

10 februari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

vanmorgen vroeg op gegaan..daggie op pad naar ubud.. Vanmorgen begon al leuk toen ik op balkon een of andere grote vliegende tor op me af kwam! Sprong nog net niet van balkon af maar toen heb ik een emmertje van bo over hem heen gegooid.. En tijdens koppie koffie om zes uur ochtendse liep dat emmertje heen en weer over balkon met dat beest erin..Jakk...Ietsie later Chauffeur geregeld voor de hele dag..Eerst richting zilverfabriek want daar kwamen we toch langs richting ubud..maar die was dicht.Vandaag een of ander speciale dag dus iedereen in mooie kleding offers brengen bij de tempel.. overal langs de weg schaaltjes met bloemen en fruit om te offeren.. alles versiert.. maar vandaar dat zilverfabriek dicht was. Dus door naar ubud.. Monkey forest.. onderweg rijstvelden etc.. en daar aangekomen zit je soort van in het oerwoud met een park vol apen.. Maar lieve leuke aapjes zij het dus niet. 1 stap gezet en er hing er eentje aan frans zijn been vast en binnen een seconde hebben ze je knoop open van je zak en willen ze stelen.. Frans sloeg even met zijn selfie-stok om zich heen want hij bleef vasthouden en ze hebben aardige tandjes zeg maar.. En toen was ik klaar...! ik scheet PEUKEN!!!!!! Bo vond het natuurlijk onwijs grappig maar ik niet! Als er eentje ook maar een in de buurt bij me kwam..stopte mijn hart er bijna mee.. Frans mocht geen meter van me vandaag..Leuk joh die klere apen! Was blij dat ik er uit was pffff.. daarna op advies van chauf naar soort dans ceremonie...maar Bo werd wagenziek.. Gelukkig op tijd gestopt toen ze moest spugen. Frans heeft nog ff gekeken en toen rechtstreeks terug maar het hotel!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Krista:
    10 februari 2016
    leuk he An die apen! Ach nu hoef je ook niet meer naar de Apenheul hier in NL.