bultjes

9 februari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Daar zijn ze dan... ik begon al bijna blij te worden maar inmiddels zijn de eerste zonne allergie bultjes gearriveerd.. het is nu nog te doen dus de prednison bewaar ik nog even. Gisteren geen wolkje aan de lucht dus dan is het voornamelijk onder de parasol...en om te 3 minuten zwemmen.. Bo is het water niet uit te slaan..en ondanks factor 50 en zwemmen met t shirt, moeten we dr af en toe even vast binden in de schaduw.. om dr even uit het watrr en de zon te krijgen in het heetste gedeelte van de dag zijn we smiddags ff lunchje wezen doen in de schaduw en even met pendelbusje naar sanur centrum gegaan, naar grote supermarkt om wat dingen te kopen.. ze rijden om de 20 minuten en je bent er zo..dus dat was top.. Avonds bij klein tentje gegeten die een mevrouw uit ons hotel had doorgegeven..SUPER leuk...live muziek en heerlijk eten.. Frans had maar even twee hoofdgerechten genomen, zo lekker vond hij het.. Vandaag weer geen wolkje aan de lucht.. Wilde misschien ff tripje doen maar die stellen we maar even uit..misschien morgen...