first day

6 februari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Heerlijke dag.. Wat is het hier mooi overdag. Het was vandaag gelijk een top dag. Heerlijk ontbijt... Fans zat vanmorgen om tien uur gelijk maar even een bordje nasi met van allerlei andere dingen weg te tikken haha.. Bo en ik lekker aan stokbrood, croissantjes, kaas en omeletje.. ze hebben van alles! Vandaag was half zon/ half bewolkt.. maar ik ging gelijk in de factor 30...Frans dacht..nou mwahhh het is beetje bewolkt..ik pak een 20... Haha...dat duurde ongeveer een half uur.. Zelf in de schaduw verbrandt je hier levend! Heerlijke temparatuur maar met volle zon moet je wel gelijk plonzen! Bo lag hele dag in zwembad..en heeft al een new best friend.. Neserlandse meisje maar ze lult met alle kinderen eigenlijk wel ook al verstaan ze er geen reet van.. Ze hebben bar in het zwembad met barkrukken in het water, heel cool.. dus maar even een Princes Banana cocktailtje genomen..Smiddags klein stukje over boulevard gelopen...dan komen die spleetogen wel hele tijd vragen of je wat wilt kopen.. maar ze zijn wel vriendelijk. Het is hilarisch met dat geld hier.. 100.000 rupi is 6,6 euro.. Dus dan vragen ze hier bijv ergens 50.000 voor...Zegt frans: Ben je gek ofzo?! Ik ga gvd geen halve ton (3 euro)voor neerleggen! Whahahahhaa... Lekker garnalen gegeten bij klein tentje aan zee ( Bo wil ALLEEN maar garnaaltjes hihi) en ik zit nu om balkon ff drankje te doen..Bo slaapt even ( is nu zes uur) en dan mag ze straks weer mee uit eten. (en zelf weten welke jurk ze aan mag doen wat ze 80 keer per dag vraagt pffff) Doeiiii

1. Wil:
    6 februari 2016
    Klinkt suuuuper goed joh!
  2. FP BURBACH:
    6 februari 2016
    T'is ff vliegen, maar dan heb je er ook wat voor.
    Geniet er maar van
  3. Marja:
    7 februari 2016
    Klinkt heeeeeerlijk!!! Ik wil foto's van het strand zien!! Ik lekker vroeg wakker grrr...maar helemaal klaar voor carnaval :-) :-) Niet te bruin worden!!!
    Xxx