chinatown

12 februari 2016 - Kuta Selatan, Indonesië

Aangekomen in ons nieuwe hotel...Christus wat is het hier groot ( en mooi...We kregen een plattegrond dus frans zei, lijkt godverdomme wel of ik in de efteling ben hahahha.. En ipv sanur..weinig nederlander maar chinezen! Kleine chinatown zeg maar... Heerlijk grote mooie kamet met balkon..en het strand is hier veel mooier! Prijzen zijn hier wel hoger maar het is prachtig allemaal. Vandaag regenachtige dag dus na inchecken en hotel verkennen zijn we even naar shoppingcenter gegaan met shuttlebus... Eigenlijk zo dichtbij dat je het wel zou kunnen lopen.. Daar lekker ff gegeten en wat drank in geslagen voor op de kamer.. Hopelijk morgen weer zon en wat minder bulten...Grrrr!

1. Marja:
    12 februari 2016
    Hee An, ik heb je recept gehaald hoor...10 dgn extra prednison en medisch paspoort...en de haarlak die je zo dringend nodig hebt :-) Veel plezier daar en maak veel foto's!
  2. Anne Van Leeuwen:
    dankkkkkkk!
  3. Elles:
    12 februari 2016
    Super foto's! Ziet er geweldig uit! Misschien voor je huid wel even goed een dagje regen! X