hectisch ochtendje

22 februari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Zoo... vanmorgen op tijd op gestaan.. Mo en rem hadden een klein schorpioentje op de muur van hun slaapkamer zitten.. Bij ons een paar gekko's in de badkamer en de stroom was vanaf 12 uur snachts ongeveer uitgevallen...Dus geen airco ,bloedheet en hele villa in rep en roer om zeven uur ochtends... Koffers ingepakt..ontbijtje gedaan... Een paar paarden besteld bij de receptie om ons naar de boot te brengen.. Toen kwam de schorpioen killer om beest weg te halen... En al met al zaten we bezweet en al om tien uur achter in de wagentjes om richring de boot te gaan.... En geloof me, dan is het al HEET! In de haven samen met nog 300 andere bleek dat we niet om half elf...maar half twaalf vertrokken met de boot... KAK! Heet heet heet... wachten en volhouden en BLIJ toen die boot eindelijk kwam... Je moet je voorstellen dat de boot het strand op vaart, ze leggen een ladder uit en je moet met koffer en al op klimmen. En wij..in tegenstelling tot de meeste met rugtassen... met loodzware koffer op ons nek terwijl de parels over je hoofd stromen.. Christus... Blij toen we eenmaal zaten.. Je kan beneden in de airco zitten.. oven boven op het dek, lekker in de wind als hij hard vaart.. Uur gevaren...en dan begint de ellende weer... Van de boot af.. haha.. 1 ding je krijgt er wel de slappe lach van! Dan door zes miljoen taxi chauffeurs die je aanspreken heen.. pfff... en ja, EINDELIJK in sanur! "Wat een armoe" is onze nieuwe slogan! hahahhaha... Nu HEERLIJK in ons hotel van de eerste week! Gelijk ff paar cocktailtjes achter over geslagen en bo dr lievelings milkshake..Hehe...we zijn dr weer! Het vaste land! Net ff klein lunchje gedaan #garnalencocktail#springrolls#nasi goreng#rendangvlees#spaghetti bolonaise(bo)#knoflookbrood#ceasar salade...en een paar wijntjes en we zijn weer op niveau. Bo ligt heerlijk te slapen in onze lekkere koele kamer, familie de beus naast ons ook...En ik( kan weer niet meuren) op balkon.. even relaxen en klaarmaken voor volgende eten en drankjes!

1. Marja:
    22 februari 2016
    hahahahaa, ik zie het zo voor me..dat op die boot klimmen...Jullie schelden zeker? hahahaaaa
    Hoe laat vliegen jullie morgen An?
  2. Anne Van Leeuwen:
    22 februari 2016
    haha...we vliegen morgennacht om 1 uur.
  3. Elles:
    22 februari 2016
    hahaha zijn daar ook foto's van :-)!! Geniet van de laatste dag en goede terug vlucht!